Publicerad: 27 november 2019

Vem betalar?

Medlemmarna i SKR betalar en avgift varje år.
Medlemmar i SKR är alla kommuner och regioner.
Hur mycket de betalar beror på
hur många personer som betalar skatt i
kommunen och regionen.

Det brukar bli ungefär 20 kronor för varje medborgare varje år.

Kontakt

Välkommen att skicka din fråga till SKR!

Gäller din fråga arbetsrätt eller kollektivavtal/förhandling?

SKR:s rådgivning riktar sig till personalchefer och förhandlingschefer i kommuner och regioner. Om din fråga är på uppdrag av dessa behöver du ange det.








Hjälpte informationen på sidan dig?

Tack för att du hjälper oss!

Sidfot