Publicerad 19 oktober 2020

Support

Under 2020 kommer den här supporten arbeta med felanmälan av SRS i Webcert och Rehabstöd, hantera frågor och sammanställa förbättringsförslag.

Supporten är bemannad måndag till fredag klockan 09:00 -16.00.

Det går att göra felanmälan även andra tider på dygnet, men kommer då att tas om hand nästföljande vardag.

Meddelanden till användare i Webcert, rörande SRS

Här visas vanliga meddelanden från SRS i Webcert, med en förklarande text:

"För den angivna diagnosen finns för tillfället inget SRS-stöd."

Förklaring: Den diagnos som användaren har angivit har inget stöd i SRS-tjänsten. Endast de vanligaste sjukskrivningsdiagnoserna, kopplade till långa sjukskrivningar har stöd i SRS-tjänsten.

"Ange minst en diagnos för att få SRS-stöd."

Förklaring: Användaren har inte angett någon diagnos

"SRS är inte tillgängligt för tillfället."

Förklaring: Tekniskt fel i integration mellan Webcert och SRS-tjänsten. Skicka meddelande till rattsjukskrivning@skl.se

För felanmälan, förbättringsförslag och frågor, använd kontaktformuläret nedan: (Obligatorisk) * (obligatorisk)



Ange ditt för- och efternamn

Ange din e-postadress så kan vi återkoppla till dig

Kontakta oss

Kontaktformulär SKR