Publicerad 12 april 2021

Jag får ingen inbjudan till Samarbetsrummet?

Ibland hamnar inbjudningsmejl i skräppostfiltret lokalt på datorn eller inom organisationen. Du behöver kontakta er IT-avdelning/support och be dem att ''White-list'' (vitlista) mejl från vår domän, följ stegen:

  1. Be er IT-avdelning att ”white-list” alla mejl som kommer från @skr.se (alternativt @skl.se).
  2. När IT-avdelning/support har gjort detta så kan handläggaren på SKR bjuda in dig på nytt.
  3. Du kommer då att få ett mejl från svara.inte@skr.se (alternativt svara.inte@skl.se) med en länk där du ska registrera dig som användare i Samarbetsrum.
  4. När du registrerat dig så ska du ha tillgång till Samarbetsrummet. Om det fortfarande inte fungerar så är du välkommen att mejla till samarbetsrum@skr.se.

Kontakt

Kontakta SKR

Har du en fråga med anledning av det pågående virusutbrottet?

Titta först på våra frågor och svar som finns här på webbplatsen.

Covid-19 och det nya coronaviruset