Publicerad 12 april 2021

Jag får ingen inbjudan till Samarbetsrummet?

Ibland hamnar inbjudningsmejl i skräppostfiltret lokalt på datorn eller inom organisationen. Du behöver kontakta er IT-avdelning/support och be dem att ''White-list'' (vitlista) mejl från vår domän, följ stegen:

  1. Be er IT-avdelning att ”white-list” alla mejl som kommer från @skr.se (alternativt @skl.se).
  2. När IT-avdelning/support har gjort detta så kan handläggaren på SKR bjuda in dig på nytt.
  3. Du kommer då att få ett mejl från svara.inte-samarbetsrum@skl.se med en länk där du ska registrera dig som användare i Samarbetsrum.
  4. När du registrerat dig så ska du ha tillgång till Samarbetsrummet. Om det fortfarande inte fungerar så är du välkommen att mejla till info@skr.se.

Informationsansvarig

  • Sami Fakhouri
    Kontaktcenter Handläggare

Kontakta oss

Kontaktformulär SKR








Verifiering * (obligatorisk)
Vi kontrollerar att du är en människa och inte en robot.